2nd opinion
Verzekeringsoffertes
Lieve, lieve Consument
Verzekeringen blijft toch iets lastigs, hé.
Altijd maar betalen.
Maar als het op ’trekken’ aankomt.
Ja, dan piepen sommigen wel wat anders.
Herkenbaar?
Dan ben jij aan het juiste adres.
Want ja, ofwel ben je verzekerd.
Ofwel ben je dat niet.
En je moet natuurlijk wel de zogenaamde kleine lettertjes goed begrijpen…
vooraleer jij je contract ondertekent.
Want zelfs rechters hebben eerder al “geoordeeld” dat verzekeringen een “ingewikkelde materie” is.
Zeker wanneer jij als consument een andere specialisatie hebt dan verzekeringen.
En er dus nooit echt mee bezig bent.
Maar waarvoor jij toch een degelijk advies wil krijgen.
Want ja, een degelijk advies.
Daar heb jij toch recht op.
Toch?
Maar wat als je nu verzekeringsoffertes ontvangen hebt van meerdere kanalen?
Zoals bijvoorbeeld van jouw onafhankelijke verzekeringsmakelaar, van je bank en rechtstreeks van een verzekeringsmaatschappij, die zonder tussenpersonen werkt?
Jouw onafhankelijk verzekeringsmakelaar hoeft enkel maar zijn eigen offertes te onderbouwen.
Dat spreekt voor zich.
Hij kan ook moeilijk instaan voor wat een ander zegt.
Dus wat ga jij dan doen?
Hoe kies jij welke verzekeringsofferte het beste bij je past?
Het allemaal zelf liggen uitpluizen?
En soms u-renlang aan de telefoon hangen om bij sommige partijen achter een antwoord te moeten hengelen.
Om dan zes keren doorgeschakeld te worden…
en nog even ver te staan?
Of nog: vogelenpik …
op basis van de premie?
En je leest het nu wel allemaal wat zwart-wit.
Maar laten we nu eens eerlijk zijn.
Veel mensen laten zich toch heel vaak alléén door de verzekeringspremie verleiden.
Omdat ze er vast van overtuigd zijn dat die bepaalde premie het beste overeenkomt met hun verlangens en hun behoeftes.
Want ja, als leek in verzekeringen begrijp je dat soms uit vergelijkingssites.
Meer nog, je hoort zo van sommige mensen dat ze liever “zelf-doktooren” op basis van wat ze op het internet terugvinden in plaats van naar een expert te gaan. In dit geval een arts.
Wel, voor verzekeringen geldt identiek hetzelfde: ingewikkelde zaken laat je best aan experten over.
Experten die hierin geschoold zijn en hun expertise al bewezen hebben.
Zoals jouw onafhankelijk verzekeringsmakelaar, bijvoorbeeld.
Omdat de premie als vergelijkingspunt natuurlijk maar één aspect is van een verzekering.
En de premie SPEELT een rol. Laat dat duidelijk zijn.
Dat weet jouw portemonnee trouwens ook.
Maar wanneer jij als leek wil weten of jij bij een totaal verlies (perte totale) je nieuwe wagen volledig terugbetaald krijgt of slechts een stuk(je) ervan, …
tja …
dan wens ik je toch veel succes om jouw beslissing te nemen, op basis van de informatie die je op het internet terugvindt & die je zelf aan elkaar moet knopen.
Maar …
toeval wil …
lucky you!
Jouw onafhankelijke verzekeringsmakelaar blijft, zoals steeds, beschikbaar.
Maar voortaan kan jij Nicole om een 2de opinie vragen.
Omdat Nicole, net zoals haar collega’s, een onafhankelijk verzekeringsmakelaar is.
Alleen heeft Nicole besloten om op dit moment enkel een tweede opinie te geven over de verzekeringsoffertes die voor je op de tafel liggen.
Concreet?
Jij krijgt een 2nd Opinion op de door jou ontvangen verzekeringsoffertes.
That’s it.
Jouw contract onderschrijf jij bij diegene van wie jij je offerte(s) kreeg.
Benieuwd naar meer?
Klik dan hieronder op de link.
In een paar stappen heb jij je tweede advies al in je mailbox.
Nog vragen?
Stel me jouw vraag
Stel me jouw vraag.
We bekijken dan samen
welke stappen jij het best
ondernemeent.
Nog Vragen?
Stel me jouw vraag
Stel me jouw vraag.
We bekijken dan samen
welke stappen jij het best
ondernemeent.